ר' שמואל בן עטר: "אורי זוהר היה יכול להרוויח מיליארדים אבל חי בצניעות"

    אייל ראובן No Comments on ר' שמואל בן עטר: "אורי זוהר היה יכול להרוויח מיליארדים אבל חי בצניעות"

    בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" סיפר רבי שמואל בן עטר על הרב אורי זוהר לו היה שותף בפרויקטים רבים בערוצי הקודש וב"שאגת אריה":" חי בצניעות, לא היה חסר לו דבר הוא היה יכול להיות מיליארדר רק מהרצאות והוא לא לקח שקל"

    11:00
    07.05.24
    בית נאמן No Comments on ריצוי וחוסר אחריות מול שליטה ואחריות יתר | בית נאמן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבי שמואל בן עטר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": אנחנו נזכרים בדמות של היהודי הקדוש והטהור הזה. הרב אורי זוהר הכיר לי טובה עד יומו האחרון, יצא מגדרו ועמד לידי בבית המשפט על הפעלת ערוצי הקודש הפיראטיים, והשופט מאוד התפעל".

    אספר לכם שהרב אורי זוהר היה משדר מ-16:00 עד 18:00, כל שעה וחצי היה מסיים חברותא, ב-16:00 היה מסיים ובלי לאכול צהרים הוא היה מצטרף אלי בארבע ושתי דקות. לפני שאריה נכנס לכלא הוא הגיע לרשום ילדים לזכויות, בכל אופן מה שאני רוצה לספר על זה שהרב אורי היה מנצל כל דקה"

    היה יושב באולפן נוטל ידיים, היינו קונים לו מעורב ירושלמי. אומר אני עושה רישום ילדים ואני סוגר את הגמרא בשביל זה אבל ארוחת צהרים אני לא מוכן לוותר. הוא היה מתעניין יותר מכל דבר ברישום הילדים, אפילו בשביל נשמה אחת הוא היה נוסע עד קצות הארץ. הוא ניצל את האישיות שלו, השחקן והדמות שהיה עוד לפני הוא ניצל את הפרסום שלו כדי לרשום ילדים ולהחזיר בתשובה".

    היו רואים בראיונות שלו איך הוא מתעב את הבוהמייניות, לא את האנשים עליהם היה לו פנקסים. אתה יכול לראות סרטון של הרדיו שלנו שהוא אומר דרך המיקרופון הזה נרשמו עשרות אלפים. לפעמים אנשי לב לאחים, היו מתקשרים הורים אפילו שמאלנים, היה מדבר איתם אורי זוהר ומרכך אותם ובסוף השיור היית שומע "אני מוכנה".

    "הוא בא עם הרבה הוכחות מה גורמים לילדים החינוך במוסדות חילוניים. לא כמו שאנחנו שומעים היום סיסמאות בלי לזלזל. היה מדבר לאשכנזים ולספרדים באופן הגיוני בגובה העיניים. הייתי מבקר בבית שלו, היה חי בצניעות, לא היה חסר לו ולא עניין אותו שום דבר. לא עניין אותו שום טיפת גשמיות, היה יכול להיות מיליארדר רק מהרצאות, הוא לא לקח שקל מלב לאחים. בכל דבר שיש בו קידוש ה' הוא היה נכנס, שיפעל עבורנו בשמיים".

     



    0 תגובות